У компанії Twitter перший тиждень під керівництвом Ілона Маска був схожим на торнадо: він почався з безсонних ночей для деяких інженерів і закінчився звільненням половини співробітників.
«Це був дуже дивний тиждень. Менеджерів було звільнено, інші пішли у відставку, але до вечора четверга не було жодних офіційних повідомлень від керівництва», — каже колишній співробітник, виступаючи на умовах анонімності.
Співробітники отримали перший електронний лист, в якому повідомлялося, що їхня доля буде вирішена у п'ятницю. Наступного дня другий лист підтвердив чутки: 50% працівників звільняють.
Першими пішли відділи маркетингу та дизайну, а також менеджери. Модерація контенту була більш щадною: за словами Йоеля Рота, відповідального за безпеку сайту, кількість звільнень становила лише 15%.
Після 24 годин мовчання Ілон Маск нарешті написав у Твіттері, що «на жаль, не було іншого вибору, коли компанія втрачає понад 4 мільйони доларів на день» і що «всім, хто втратив роботу, було запропоновано компенсацію за три місяці».
Еммануель Корнет — один із п'яти колишніх співробітників Twitter, які подали колективний позов проти компанії на тій підставі, що вони не отримали повідомлення за 60 днів, як передбачено законодавством США.
Багато хто побоюється, що нове керівництво шукатиме приводи, щоб звинуватити їх у неправомірних діях і не виплатити компенсацію. У ці вихідні нинішні та колишні співробітники обговорювали в онлайн-групах своє майбутнє, а також той факт, що деякі зі звільнених повідомили, що їх викликали назад наступного дня, коли керівництво зрозуміло, що вони потрібні.
«Якщо чесно, мені шкода всіх, хто не був звільнений. Ілон виснажить їх своїми шаленими ідеями», — сказав Джеймс Глінн, колишній керівник групи модерації контенту з Лондона.