«Опалення поверни, а замість дякую – матюки»: як комунальники відновлюють тепло у Краматорську

476676724 1035495981952852 2626094772980384022 n
 
Кілька днів поспіль управляючі компанії Краматорська працювали над відновленням теплопостачання в оселях після блекауту 7–8 лютого. Через загрозу сильних морозів у будинках із верхнім розведенням системи опалення комунальники вимушено зливали воду, аби запобігти розморожуванню труб. Після перезапуску Краматорської ТЕЦ запуск опалення у цих будинках довелося розпочинати фактично з нуля.
 
За шість днів комунальники відновили опалення у 97 будинках. На ранок 14 лютого з 522 житлових будинків, які обслуговує ТОВ «Краматорськтеплоенерго», без тепла залишалися 35. До вечора ця цифра зменшиться, адже на відновлювальних роботах задіяно майже весь персонал управляючих компаній «Добробут-Краматорськ» і «Комфорт». Саме вони здебільшого обслуговуються в ТОВ «КТЕ».
 
«Кожен будинок потрібно відігрівати окремо: піднятися на дах, прогріти труби, спустити повітря, проконтролювати, щоб вода пішла внутрішньобудинковою мережею, – розповідає головний інженер "Добробуту" Дмитро. – У цей час виявляються старі проблеми. Наприклад, мешканці "відмотували" електроенергію – через це труби поточило і вони всі як сито. Або вирішили зігріти балкон і без попередження винесли туди батареї – їх знову порвало. А мешканці виїхали, і доступу в квартиру немає. І так будинок за будинком – у кожному нова проблема».
 
Управителі наголошують: втручатися у внутрішньобудинкові мережі опалення без погодження з управляючою компанією та теплопостачальником категорично заборонено. Такі дії можуть спричинити аварію в усьому будинку.
 
Диспетчери управляючих компаній зізнаються: попри негатив, іноді мешканці все ж дякують, хоча це трапляється рідко. «Здебільшого слова вдячності ми чуємо від людей старшого віку. Вони ж – найвідповідальніші платники, – розповідає диспетчерка Людмила. – Неприємно, коли в слухавку сиплються прокльони та нецензурна лайка, а коли роботу нарешті виконано – ні вибачень, ні навіть простого "дякую"».
 
Попри всі труднощі, управляючі компанії Краматорська продовжують працювати. Нерідко вони в числі перших на місцях після ворожих обстрілів, допомагають мешканцям, розчищають подвір’я, забивають вибиті вікна, ремонтують дахи та відновлюють комунікації.
 
Водночас однією з головних проблем залишається несплата комунальних послуг. Управителі нагадують: перед тим як вимагати якісного обслуговування, варто поглянути у платіжку, знайти там суму боргу та задуматися – за які кошти компанія має платити зарплатню працівникам і купувати необхідні матеріали.
 
Джерело: Краматорська міська рада
1 1 1 1 1
Если заметили ошибку, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter