Мобільні бригади абонентських відділів надавали фахові консультації споживачам природного газу щодо питань газорозподілу, а також видали абонентам паперові квитанції.
Зокрема, фахівці Слов’янського УГГ прийняли 22 абоненти в Миколаївці, 24 абоненти у Билбасівці та 35 абонентів у селі Рубці.
Фахівці Краматорського УГГ прийняли 33 абоненти в Ясногірці, 20 абонентів у Красноторці та 47 абонентів у селищі Біленьке.
Голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій наголошує, що виїзні прийоми під час воєнного стану є важливими для населення. Оскільки мобільні бригади дають можливість абоненту отримати повноцінну консультацію від оператора газового господарства, не долаючи велику відстань до абонентського відділу.
Нагадаємо, якщо у Вас виникло питання до оператора ГРМ, ви можете звернутися до контакт-центру Донецькоблгазу за єдиним номером 0-800-100-104.
За матеріалами Донецькоблгазу